👈 فروشگاه فایل 👉

پیشینه ومبانی نظری فراشناخت

ارتباط با ما

... دانلود ...

پیشینه ومبانی نظری فراشناخت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 31 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 

‏فهرست مطالب:

‏تاريخچه‏ ‏فراشناخت

‏2-7-1- ‏حوزه‏ ‏روان‏ ‏شناسي‏ ‏شناختي‏ ‏از‏ ‏دهه‏ 1960

‏2-7-2-‏حوزه‏ ‏روان‏ ‏شناسي‏ ‏رشد‏ ‏از‏ ‏دهه‏ 1970

‏2-7-4-‏فراشناخت

‏2-7-4-1-‏فراشناخت‏ ‏و‏ ‏اختلالات‏ ‏هيجاني‏

‏2-7-5-‏دانش‏ ‏فراشناختي‏( ‏باورهاي‏ ‏شناختي‏ )

‏2-7-6-‏فراشناخت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏شناخت‏ ‏در‏ ‏باره‏ ‏شناخت

‏2-7-7-‏فراشناخت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏بازبيني‏ ‏و‏ ‏كنترل‏ ‏دنياي‏ ‏دروني

‏2-7-8-‏تجارب‏ ‏فراشناختي‏

‏2-7-9-‏راهبردهاي‏ ‏کنترل‏ ‏فراشناختي‏

‏2-7-10-‏هيجان،‏ ‏بازبيني‏ ‏و‏ ‏کنترل‏ ‏فراشناختي‏

‏2-7-11-‏فرا‏ ‏شناخت‏ ‏و‏ ‏روانشناسي‏ ‏باليني

‏2-7-12- ‏مدل‏ ‏فراشناختي‏ ‏اختلال‏ ‏روانشناختي

‏شکل‏ 2-1 ‏مدل‏ ‏عملکرد‏ ‏اجرایی‏ ‏خود‏ ‏تنظیمی‏ (S-REF‏) ‏اختلال‏ ‏روانشناختی‏ ‏به‏ ‏همراه‏ ‏فراشناخت‏ ‏واره‏ ‏ها‏ (‏ولز‏ ‏و‏ ‏ماتیوز،‏ 1994)

‏2-7-14- ‏خلاصه‏ ‏اي‏ ‏از‏ ‏مدل‏ ‏درماني‏ ‏فراشناختي

‏2-7-15- ‏مدل‏ ‏بازسازي‏ ‏شده‏ A-B-C

‏شکل‏ 2-2 ‏محورهاي‏ ‏اصلي‏ ‏مدل‏ A-B-C

‏شکل‏ 2-3 ‏مدل‏ ‏تجديد‏ ‏نظر‏ ‏شده‏ A-M-C‏ (‏ولز،‏ 2000).

‏شکل‏ 2-4 ‏محورهاي‏ ‏اصلي‏ ‏مدل‏ A-M-C

‏2-8-‏پيشينه‏ ‏پژوهشي‏ ‏درمان‏ ‏فراشناختي

‏منابع‏ ‏فارسي

‏5-4-‏منابع‏ ‏انگليسي

‏تاريخچه فراشناخت

‏ظهور نظريه هايي که بر نقش فرايندهاي عالي مؤثر بر مهار و هدايت فرايندهاي شناختي تاکيد دارند از جمله پيشرفت هاي عمده در حوزه روانشاسي به شمار مي آيد. اين فرايندهاي عالي تر به عنوان فراشناخت- Meta-Cognition

‏ مطرح شده اند(کارشکي،1381). اين مفهوم در مقايسه با شناخت يك پديده جديد به حساب مي آيد، يعني سابقه اي به قدمت شناخت ندارد. اولين بار هارلو (1949)بود که مفهوم يادگرفتن يادگيري را در يك رشته آزمايش كه با ميمونها انجام داد مطرح نمود. در اين آزمايش ها ميمون ها وادار مي شدند تا مسائلي را كه به انها نشان داده مي شد را حل كنند. يافته جالب هارلو اين بود كه ميمونها هر چه مسايل بيشتري حل مي كردند در حل مسائل تواناتر مي شدند . يعني حيوانها ياد مي گرفتند كه چگونه ياد بگيرند . ‏در زمان هارلو اصطلاح فراشناخت رايج نبود و در دوره روانشناسي خبر پردازي به جاي مفهوم يادگيري

👇محصولات تصادفی👇

دانلود پاورپوینت ارزش زماني پول پاورپوینت استعداد یابی در فوتبال پاورپوینت مهندسی فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی دانلود پاورپوینت کاربرد GIS در سیستم گاز رسانی تحقیق نقش انرژی خورشیدی در معماری امروز